Klacht ProAssist: niet bereikbaar via telefoon en mail en jaren lang onterecht verzekeringsgeld van mobiel geeind

Klachtnummer
# 190153
Gebruiker
MKraak
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ten eerste blijkt er vanaf 2013 elk kwartaal nog steeds premie voor een telefoonverzekering te worden afgeschreven, daar zijn al meerdere mails over geweest en zou in principe opgezegd zijn.

Als ik contact zoek via de telefoon en mail krijg ik geen contact (los van een automatische ontvangstbevestiging via de mail waarin staat dat er binnen 5 dagen contact wordt opgenomen). Heb zojuist 31:19 minuten in de wacht gestaan (en dat was niet de eerste keer).

De oplossing

Geld retour van afgelopen kwartalen en bereikbaar zijn voor in ieder geval een reactie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ProAssist hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ProAssist?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen