Klacht ProAssist: Niet na komen van telefonische afspraken

Klachtnummer
# 125461
Gebruiker
J Verhaag
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanmorgen zou mijn telefoon tussen 13:30 en 16:30 worden opgehaald. Nadat er om 17:15 nog niemand aan de deur is geweest, toch maar eens een telefoontje gepleegd. Door vertraging zouden ze pas tussen 18:00 en 19:00 aan kunnen komen. Er werd netjes een excuses aangeboden. Ik had met de telefoniste dat ze me 10 minuten van te voren zouden bellen omdat ik 1 straat verder op was. Nadat ik om 19:00 thuis kwam bleek er een briefje in de bus te zitten dat ze dus al langs waren geweest zonder enig bericht te hebben gekregen. Maar weer eens na pro-assist gebeld, excuses voor het ongemak maar helaas moet u toch een nieuwe afspraak maken. Schandalig echt hele slechte service!

De oplossing

Schade vergoeding voor het onnodig wachten de halve dag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ProAssist hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ProAssist?