Klacht ProAssist: oude verzekering

Klachtnummer
# 92337
Gebruiker
dyon
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik kreeg een aanmaning via de sms van proassist voor een telefoonverzekering van 7 jaar oud. dit terwijl ik dacht dat deze automatisch zou stoppen bij beëindiging van het mobiel contract ik ben in die tussen tijd al 2 keer verhuisd dus heb nooit een brief van proassist ontvangen voor een betalingsherinnering ook is de moeite niet genomen om even met mij te bellen wat het probleem is waarom ik niet betaal terwijl ze mijn nummer hebben en wel een sms kunnen versturen met een betalingsherinnering met incasso kosten

ik wil dat de verzekering stop wordt gezet en ik wil de incasso kosten ook niet betalen ik betaal al 5 jaar voor niks ondertussen want die telefoon heb ik al langer niet meer.

De oplossing

ik wil van het contract af en de laatste rekening met met de incasso kosten niet betalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ProAssist hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ProAssist?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen