Klacht ProAssist: ProAssist "vervangend toestel" defect

Klachtnummer
# 124635
Gebruiker
Held89
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik had mijn telefoon verzekerd bij ProAssist. Het gaat betreft een Apple Iphone 5c. Mijn originele telefoon raakte defect, en daarbij mijn verzekering ingeschakeld. Na vele malen op eigen initiatief contact opgenomen met ProAssist en velen vertragingen heeft het 3/4 maanden geduurd voordat we eindelijk een vervangend toestel kregen. (anno 2015) Wij hebben uiteraard de verzekering gelijk opgezegd na deze rompslomp. Want je betaalt 15 € per maand voor deze service. Nu blijkt dat het vervangend toestel niet goed is. De telefoon zit op 20% batterij en zodra ik hem in de oplader druk, springt hij gelijk naar 80%. hij laat nu zelfs niet meer op. Een duidelijk intern probleem, waar ikzelf niet de expertise heb om dat soort fouten op te speuren. Ik heb contact gezocht met ProAssist en ze zijn niet bereid om de telefoon terug te nemen aangezien ik niet meer verzekerd ben bij hun. Raar he? Na 4 maanden wachten op een defecte telefoon.

De oplossing

Een een nieuw of goed werkende iphone 5c met garantie. Ik wil dit probleem namelijk niet weer ervaren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ProAssist hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ProAssist?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen