Klacht ProAssist: Reparatie duur Iphone is belachelijk en klant informatie ronduit slecht

Klachtnummer
# 192064
Gebruiker
Cindy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 9 september is mijn Iphone 6 ter reparatie aangeboden bij het reparatiecentrum van Pro Assist.

Ik heb een mooie inlog waarin je het reparatieproces kan volgen.
Echter staat er nog steeds dat de telefoon op 9 september is aangekomen en verder blijft het stil.
Ik heb meerdere keren gebeld met Pro Assist wat de status is en dan wordt mij gezegd zodra uw toestel terug is van reparatie dan hoort u het.
Dat vraag ik niet,ik vraag hoelang ze verwachten dat het gaat duren.
2 weken geleden heb ik wederom gebeld en zou er vanuit een speciale afdeling een mailtje gestuurd worden hoe het met mijn toestel gesteld was.
Vandaag maar weer eens gebeld of ze al wat weten.
Ik krijg weer te horen als uw toestel terug is nemen we contact met u op.
Ik heb vervolgens gevraagd naar de status van het verzoek van 2 weken geleden en daarop was het antwoord dat daar nog geen reactie op terug gekomen was. Ik moest vooral maar geduld hebben en zodra mijn toestel terug kwam zou ik het zeker horen.

De oplossing

Ik betaal maandelijks kosten voor mijn verzekering en de manier waarop ze met me omgaan is ronduit schandalig. Ik wil weten wanneer ik mijn toestel terug krijg. Dat is alles wat ik wil weten. Deze reparatie duurt mij nu al veel te lang.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ProAssist hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ProAssist?