Klacht ProAssist: Reperatie niet volledig uitgevoerd

Klachtnummer
# 33107
Gebruiker
K.E.H.M. Cuypers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Samsung galaxy note II , opgestuurd ivm problemen aan de software. ( automatisch opstarten, vastlopen. ) Tevens een barst in het frontje.
2,5 Week later krijg ik mijn telefoon terug. ( 30 euro eigenrisico betaald)
Frontje vernieuwd, helaas bij het installeren van de Sim kaart bleken de software problemen totaal niet opgelost te zijn. ( opstart was franse taal?)
24 uur ZONDER telefoon of internet. Wederom telefoon oplaten halen.
Direct klacht ingediend bij proassist. 2,5 week later geen reactie op de mail/klacht.
Volgens service afdeling, klachten kunnen tot 2 weken na data behandeld worden, u kunt ook klacht ook nog een keer sturen?!! Werd er verteld. Inhmiddels zijn we ook weer 2 weken verder met de 2e reperatie, elke dag bel ik, het is druk mevr.... kan zeker 8 weken gaan duren.
Ik wil een oplossing!!

Met vriendelijke groeten

Kim Cuypers

De oplossing

Nieuwe Samsung Galaxy note !!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ProAssist hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    K.E.H.M. Cuypers
    Datum
    Klant van T-mobile hun ingeschakkeld, om te bemiddelen in de klacht. Bij T-mobile goed ontvangen, 2 dagen later een telefoontje van ProAssist dat de telefoon volgende week zou worden geleverd. ( week 36) Week 36 is er geen telefoon geleverd. Nogmaals bellen met ProAssist . Nee in week 37 , Toch maar weer eens bellen met T-mobile, sorry we kunnen verder niets doen. Belt u maar met ProAssist, vandaag gedaan 10-09, nee mevrouw we kunnen u niet zeggen wanneer de telefoon geleverd!!! :-(

Ook een klacht indienen over ProAssist?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen