Klacht Probedding: Probedding matrassen nog geen 3 jaar beslapen en nu al ingezakt

Sara

Ongeveer 5,5 jaar geleden een complete hotelboxspring aangeschaft bij probedding.com. Eerste tijd prima geslapen op de matrassen, ze zijn erg hard, maar dat
bevalt mij. Echter matrassen hebben een zéér korte levensduur. Aangezien ik alleen ben, zijn beide matrassen nog geen drie jaar beslapen, en nu vlak na elkaar ingezakt met slechte nachten en rugklachten tot gevolg. De "klantenservice", reageert
niet op mail, reageert nauwelijks of dagen later op telefoon, doet
beloftes die hij niet nakomt, komt ALTIJD net uit het buitenland (denk
je nu echt dat die smoes nog wordt geslikt als dat de 3e keer in een
week is?) en lost niets op. Hij is bij het onvriendelijke af, heeft nog geen enkele keer iets gezegd in de trant van 'goh wat vervelend voor u'. Uiteindelijk zou hij me een voorstel voor een nieuw matras voor aangepaste prijs via mail doen, maar daar wacht ik nu al meer dan een week op.

Hij zou op z'n minst z'n klanten met enige vriendelijkheid en begrip te woord kunnen staan. Als hij beloften doet, moet hij die nakomen. Ik wacht nog steeds op een voorstel voor 2 nieuwe matrassen.

Wij vinden dat Probedding hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Sara
    Probedding reageert op geen enkele manier op mijn berichten via hier of elders.