Klacht Probleemoplossend: Het product wordt niet binnen de wettelijke termijn geleverd en de verkoper geeft niet thuis

Klachtnummer
# 457003
Gebruiker
ifverweyst
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Het product zal worden geleverd tussen 11 en 17 juni 2020, dit is nog steeds niet gebeurd. Graag ontvang ik daarom mijn aankoopbedrag terug. Hierover contact proberen te zoeken met het bedrijf, echter reageert deze niet meer.

Gewenste oplossing

Ik wil graag het aankoopbedrag terug krijgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Probleemoplossend hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Probleemoplossend?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen