Klacht Procter and Gamble: Ambi Pur elektrische geurverspreider heeft gelekt en schade toegebracht

Raymond

Ik heb een ernstige klacht omtrent een product van Procter & Gamble, te weten Ambi Pur elektrische geurverspreider. Om te kunnen stofzuigen legde ik even de Ambi Pur geurverspreider op de boekenkast. Nadat ik klaar was met stofzuigen zag ik tot mijn grote schrik dat de geurverspreider gelekt had en dat de verflaag van de boekenkast ernstig aangetast was. Ik heb dit gelijk gemeld bij Procter & Gamble maar die wijst elke aansprakelijkheid voor de schade af. Volgens de medewerker van de consumentenservice had ik aan de binnenkant (!) van de verpakking de tekst met waarschuwingen moeten lezen. Ze beweert dat er staat dat gemorste vloeistof materialen kan aantasten en daarom direct verwijderd moet worden. Noch aan de binnenkant, noch aan de buitenkant van de (navul)verpakking heb ik deze zin kunnen vinden. Overigens had ik niets gemorst, maar is het flesje gaan lekken. Ik vind dat Procter & Gamble mijn schade moet vergoeden en de informatie op de verpakking moet verbeteren.

Schadevergoeding en aanpassing informatie op verpakking

Wij vinden dat Procter and Gamble hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Procter and Gamble?