Klacht Procter and Gamble: Ambipur spuitbus na aantal keer spuiten vaak niet meer bruikbaar.

sad Niet opgelost
Ambipurdefect107

Ambipur spuitbus na aantal keer spuiten vaak niet meer bruikbaar.
Al aantal jaar terug klacht ingediend bij hen, hier geen reactie op gehad.
Vervolgens gebeld, antwoord: bus bij spuiten recht houden.

Allereerst het probleem oplossen, zodat de bus niet na aantal maal spuiten defect is. Verder een tegoedbon of vergoeding voor de ca 10 weggooide(volle) spuitbussen. Ik kan me indenken dat er gedacht wordt waarom deze flessen nog te kopen, de eerste keer is gedachte dat is met pech defecte fles, na meerdere keren, klacht ingediend. Na reactie bus recht te houden weer aankopen gedaan.
Dit alles omdat het echt een heel lekkere geur is en naar mijn idee als beste geurverwijderaar op toilet werkt. In al die jaren verscheidene andere producten geprobeerd.
Ergens begrijp ik niet dat ze het probleem niet allang opgelost hebben, aangezien wij niet de enige zijn met dit probleem en P&G toch een gerenomeerd bedrijf is.
Spuitbussen uiteraard door de tijd heen weggegooid, behalve laatste omdat ik klacht nu weer wilde gaan melden. Ik was er een beetje klaar mee.

Wij vinden dat Procter and Gamble hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ambipurdefect107
Ik heb nog niets van klachtenkompas vernomen. Graag zou ik horen hoe de status van mijn klacht is. vriendelijke groeten, E. vd Dood

Ook een klacht indienen over Procter and Gamble?