Klacht Procter and Gamble: Satin Care spuitbus werkt niet

Kim

Ik heb nu al 2 keer het volgende gehad: na aankoop van een spuitbus scheerschuim 'Satin Care (gevoelige huid met aloe vera)' kon ik de spuitbus slechts 1 of 2 keer gebruiken. Als ik de scheergel een volgende keer wilde gebruiken, deed de spuitbus het niet meer. Ik heb alles geprobeerd, maar er komt niets meer uit. Ik bewaar de bus niet onder de douche, dus hij is niet nat geworden. Er zaten een paar weken tussen de keren dat ik het gebruikte, maar dat mag natuurlijk niet betekenen dat ie het niet meer doet. Ik vind het erg zonde omdat ik de 2 bussen na 2 keer gebruiken al moest weggooien en het is geen goedkoop product. Bovendien baal je heel erg als je onder de douche staat en het werkt niet meer. 1 keer kan gebeuren, maar nu het 2 keer achter elkaar gebeurt, wil ik het toch melden. Hopelijk hebben jullie een oplossing, anders koop ik het de volgende keer bij de concurrent. Alvast bedankt voor uw reactie.

Ik zou graag een compensatie willen ontvangen en een reactie over hoe dit kan. Wellicht heb ik echt pech gehad met 2 spuitbussen, of kan ik beter een ander product proberen. Of jullie hebben deze klacht vaker gehad en was het een verkeerde levering bijvoorbeeld.

Wij vinden dat Procter and Gamble hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Procter and Gamble?