Klacht ProduceShop: Beschadigd artikel ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 589502
Gebruiker
Margaretha Marijanan
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Produceshop heeft een tafel geleverd waarvan het blad een beschadiging heeft.

Gewenste oplossing

Het bedrijf dient het beschadigd artikel op hun kosten af te halen en het volledig aankoopbedrag aan mij te retourneren.
Geboden oplossing
Produceshop wilt alleen 15 % van het aankoopbedrag retourneren waarvan ik ook eens de kosten van de verzending zelf dien te betalen! En vervolgens reageren ze op geen enkele manier meer via de mail!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ProduceShop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ProduceShop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen