Klacht ProduceShop: Beschadigde bestelling retour gegaan en wacht al maanden op nieuwe levering of het geld terug.

Klachtnummer
# 458820
Gebruiker
Heleen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij hebben op 24 februari 2020 2 slaapbanken besteld. Deze zijjn geleverd, maar gelijk met de koerier terug gedaan, omdat de banken beschadigd waren. Ik heb e mail contact gehad met Daniel van Produceshop. Hij mailde dat ze eerst van de koerier dienst bericht moesten hebben dat het product terug gekomen is. Hij wachtte steeds nog op die informatie, voordat hij een nieuwe zending kon sturen of mij het geld terug kon storten. Ik wacht nog steeds. Inmiddels wordt er niet meer gereageerd op mijn e mail. Wij hebben geen banken en zij hebben wel het geld......
Hopelijk kunt u ons verder helpen.

Gewenste oplossing

Wij willen het geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ProduceShop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ProduceShop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen