Klacht ProduceShop: Bestelling niet gelukt maar wel betaald

Klachtnummer
# 583810
Gebruiker
Pamela
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Goedenavond ,

Ik heb zo juist een bestelling gedaan en die wou ik eerst via Klarna achteraf betalen maar dat lukte niet dus toen heb ik meteen betaald , maar nu heb ik geen mail dat de bestelling gelukt is en m’n bestelling zit nog steeds in het winkelmandje dus ik denk dat er iets mis is gegaan , wat moet ik nu doen ?

Groeten Pamela Nijburg

Gewenste oplossing

Uitzoeken of de bestelling wel betaald is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ProduceShop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ProduceShop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen