Opgelost door ProduceShop: Bestelling wordt niet geleverd en is wel betaald.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 484835
Gebruiker
R.C. Stofberg
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 12-8-2020 een stoel besteld en betaald, levering zou 17-8-2020 zijn. We hebben nog steeds niets ontvangen. Volgens Produce Shop zegt koerier Van Duuren dat het pakket eerst op 14-9 is geweigerd en daarna dat het op 18-9 is afgeleverd. Maar we hebben niets! We worden dus behoorlijk aan het lijntje gehouden en willen gewoon ons geld terug.

De oplossing

We willen ons geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ProduceShop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R.C. Stofberg
Datum
Uiteindelijke oplossing
De fout lag bij koerier van Duuren. Zij hebben een afleverbon naar ProduceShop gemaild met een of andere vage handtekening erop, maar ze blijken het dus te zijn kwijtgeraakt. Daarom was ProduceShop in de veronderstelling dat de stoel was afgeleverd. Wat mij betreft heeft ProduceShop het goed afgehandeld maar ik adviseer ze wel een andere koerier in de hand te nemen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ProduceShop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen