Klacht ProduceShop: Wel besteld, niet geleverd: ik moet aantonen dat ik niet heb ontvangen.

J de Ruijter

Drie barkrukken besteld op 10 april. Kreeg op 14 april de melding dat het pakket aan de koerier was overhandigd maar dat levering vertraagd kon zijn i.v.m. logistieke problemen als gevolg Corona-virus. Na veel reclameren uiteindelijk op 10 mei 2 dozen met totaal 2 krukken ontvangen. Dit correspondeerde ook met de bijgaande pakbon. Meldde bij de koerier dat ik 3 stuks had besteld. Deze gaf aan dat het derde item mogelijk later zou arriveren. Helaas, niets meer ontvangen. Produceshop wilde dat ik foto's zou sturen van de zending. Maar hoe kan ik een foto maken van iets dat ik niet ontvangen heb? Heb nog proberen aan te tonen dat er met geen mogelijkheid twee barkrukken in 1 doos pasten zoals zij beweerden; dat met aantal colli (2) en gewichten op de pakbon er nooit 3 krukken geleverd konden zijn. Nog een kruk op de weegschaal gezet (en gefotografeerd) om aan te tonen dat het totale gewicht van (de door hen geclaimde geleverde) 3 krukken niet klopte met de pakbon. Helaas, geen gehoor en bijzonder onvriendelijk behandeld. Kortom: ik moest bewijzen dat ik een item niet had ontvangen terwijl zij moeten kunnen aantonen (en niet konden) dat zij geleverd hadden. Er werden zelfs verdachtmakingen geuit naar mij toe. Alsof ik de boel zou belazeren. Klant is geen koning bij deze Italiaanse webshop. €47,95 kwijt, bijzonder onvriendelijk behandeld en een hoop tijd verloren! Zwaar geïrriteerd door deze behandeling! Conclusie: geen zaken mee doen! Volkomen onbetrouwbaar.

Hoeven niets meer te doen. Ben er helemaal klaar mee! Als klap op de vuurpijl ontving ik nog een 'genereus' aanbod. Ze zouden alsnog een barkruk leveren voor de somma van €30,-. Terwijl ik al betaald heb voor die kruk (€47,95).

Wij vinden dat ProduceShop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ProduceShop?