Klacht Profijt Meubel Nederland: bekleding bankstel in de naad gescheurd

Klachtnummer
# 107821
Gebruiker
milisa66
Datum
1 reactie

Details

De klacht

vorig jaar begin augustus bank geleverd gekregen.
In de naad van de bekleding zitvlak vd bank zit nu al een scheurtje.
Dit een week geleden ontdekt, gaarne repareren voordat het nog verder zal gaan scheuren aub

De oplossing

gaarne zsm reparatie vd gescheurde naad in zitvlak vd bank.
De bank is pas 9 maanden oud, dit hoort niet nu al te gaan "scheuren".

1 reactie

  1. Auteur
    Profijt Meubel Nederland
    Datum
    Beste mevrouw Janssen, hartelijk dank voor uw bericht. Heeft u de klacht al gemeld bij de winkel zelf? Via http://www.profijtmeubel.nl/service/index/form/ kunt u eenvoudig een service aanvraag indienen en duidelijke foto's toevoegen, u krijgt dan binnen 5 werkdagen een reactie van de winkel. Met vriendelijke groet, Tim - Profijt Meubel Nederland

Ook een klacht indienen over Profijt Meubel Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen