Klacht Profijt Meubel Nederland: Bij Profijt Meubel ben je ontzettend welkom totdat je afgerekend hebt...........

J.J.A. Schijvenaars

Drie Soldea armstoeltjes gekocht bij Profijt meubel. Bij het uitpakken bleken het "maandagochtend" stoeltjes te zijn. Zeer slecht gestikt, stiksel los.
Gebeld naar Profijt (Breda). Wij kunnen niks voor U doen. Moet je bij Hogenboezem zijn. 7 Sept. gemeld bij Hogenboezem. Komen 29 Sept. eens kijken ! Echter bij gebruik bleek het zitcomfort sterk aangetast door verkeerde spanning in de zitting. Wij willen dus gebruik maken van de omruilgarantie binnen 5 dagen. Profijt gebeld. Nee, moet je niet bij ons zijn. Hogenboezem mailen ! Gelijk gedaan met het verzoek ze om te mogen ruilen. Tot op heden geen enkele reactie terug !
Zelfs geen bevestiging van mijn verzoek. Daar sta je dan.

Stoeltjes gewoon omruilen zoals ze in de winkel staan bij Profijt Meubel.

Beste heer / mevrouw Schijvenaars,

Wij hebben uw bericht doorgegeven aan Profijt Meubel Breda (Profijt Meubel Breda is een vestiging onder beheer van Hoogenboezem) en hen gevraagd om contact met u op te nemen. Wij vertrouwen erop dat dit spoedig zal gebeuren, mocht u in tussentijd vragen hebben dan horen wij het graag.

J.J.A. Schijvenaars
    Profijt Meubel Breda bevestigd wat wij 8 september al aangaven. Eenmaal betaald ben je lucht...!
    Ondanks dat Profijt Meubel Nederland op 8 september gevraagd heeft aan Profijt Meubel Breda om contact met ons op te nemen schijnt dat zelfs te veel moeite te zijn. Inmiddels 13 september !
    Dus we zitten niet alleen met een maandagochtend product wat we binnen de wettelijke termijn wilden ruilen maar we worden ook volkomen genegeerd. Absolute radiostilte vanuit Breda.
    In plaats van de verantwoording te nemen door te zeggen kom langs met die rotzooi, sorry voor de woordkeuze, dan lossen we het op zwijgen ze in alle talen.
    Beste heer / mevrouw Schijvenaars,

Hierbij de reactie van Profijt Meubel Breda:
    We hebben Meneer Schijvenaars uitgelegd dat zij via onze website de klacht kunnen melden, waarna onze klantenservice hiermee aan de slag gaat en de klant hierover bericht. Meneer Schijvenaars klant heeft van onze serviceafdeling vervolgens bericht gekregen dat er 29 september iemand langs komt. Dhr. Schijvenaars wilde zich daarop beroepen op de omruilgarantie om sneller nieuwe stoelen te krijgen. Echter is in dit geval sprake van een klacht over de afwerking van de stoel en niet van het omruilen voor stoelen met een ander zitcomfort. www.profijtmeubel.nl/inspiratie/omruilgarantie

Dhr. Schijvenaars had zelf al rechtstreeks contact via de mail met een van onze werknemers van de serviceafdeling. Wij hebben netjes aangegeven dat hij het met deze werknemer van de service kan afhandelen en dat het dan netjes geregeld wordt. Er is dus meerdere malen contact geweest met de klant, wij stellen alles in het werk om de klacht zo snel mogelijk af te handelen.

J.J.A. Schijvenaars
De aangeboden oplossing is een opsomming van feiten waarvan de helft niet klopt !! Ik heb nooit contact gehad via de mail met een van de servicemedewerkers ! En er is dus nooit gezegd of geschreven dat ik het met deze werknemer van de service netjes kan afhandelen ! Het enige contact is mijn melding en daarna de terugkoppeling dat er 29 september iemand komt kijken ! Profijt Meubel Breda maakt het a.u.b. niet nog erger. Waarom is er nooit gereageerd op mijn verzoek om gebruik te maken van de omruilgarantie ? Het zitcomfort van de stoelen is wel degelijk aangetast ! Waarom heeft Profijt Meubel niet gereageerd op het verzoek van Profijt Meubel Nederland om contact met ons op te nemen ? Er zal heel wat moeten gebeuren voordat ik via klachtenkompas aangeef dat het netjes opgelost is ! Dit is mijn laatste reactie.

Ook een klacht indienen over Profijt Meubel Nederland?