Klacht Profijt Meubel Nederland: De stoelzittingen staan verkeerd en kleine beschadigingen aan onderstel / pootjes.

# 320569
Peggy Krijnen

Wij hebben zes eetstoelen stof rhino bij Profijt Meubel Tilburg gekocht.
Van 3 stoelen staan de zittingen scheef. De stoelen zijn exact volgens werktekening gemonteerd. Van enkele van de zwartmetalen onderstellen zijn de pootjes beschadigd.

Dit zo snel mogelijk oplossen!

Beste heer, mevrouw Krijnen,

Uit uw bericht kunnen we helaas niet opmaken of de klacht al bij de winkel zelf is gemeld of direct op Klacht.nl is geplaatst. Heeft u het probleem al bij de winkel gemeld? Via www.profijtmeubel.nl/klantenservice komt uw bericht rechtstreeks terecht bij de serviceafdeling van Profijt Meubel Tilburg.

Beste mevrouw Krijnen,

We zien dat u uw serviceaanvraag heeft ingediend op maandag 3 september (5 werkdagen geleden). Wij hebben de winkel zojuist een bericht gestuurd of zij een reactie kunnen geven op uw vraag.

Peggy Krijnen
    Monteur is gisteren geweest en geconstateerd dat er fouten zaten in de stoelen. Toegezegd is dat er 6 nieuwe stoelen worden gelevetd

Ook een klacht indienen over Profijt Meubel Nederland?