Klacht Profijt Meubel Nederland: De stoelzittingen staan verkeerd en kleine beschadigingen aan onderstel / pootjes.

Klachtnummer
# 320569
Gebruiker
Peggy Krijnen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Wij hebben zes eetstoelen stof rhino bij Profijt Meubel Tilburg gekocht.
Van 3 stoelen staan de zittingen scheef. De stoelen zijn exact volgens werktekening gemonteerd. Van enkele van de zwartmetalen onderstellen zijn de pootjes beschadigd.

De oplossing

Dit zo snel mogelijk oplossen!

3 reacties

  1. Auteur
    Profijt Meubel Nederland
    Datum
    Beste heer, mevrouw Krijnen,

    Uit uw bericht kunnen we helaas niet opmaken of de klacht al bij de winkel zelf is gemeld of direct op Klacht.nl is geplaatst. Heeft u het probleem al bij de winkel gemeld? Via www.profijtmeubel.nl/klantenservice komt uw bericht rechtstreeks terecht bij de serviceafdeling van Profijt Meubel Tilburg.

    Met vriendelijke groet,

    Profijt Meubel Nederland
  2. Auteur
    Profijt Meubel Nederland
    Datum
    Beste mevrouw Krijnen,

    We zien dat u uw serviceaanvraag heeft ingediend op maandag 3 september (5 werkdagen geleden). Wij hebben de winkel zojuist een bericht gestuurd of zij een reactie kunnen geven op uw vraag.

    Met vriendelijke groet,

    Profijt Meubel Nederland
  3. Auteur
    Peggy Krijnen
    Datum
    Monteur is gisteren geweest en geconstateerd dat er fouten zaten in de stoelen. Toegezegd is dat er 6 nieuwe stoelen worden gelevetd

Ook een klacht indienen over Profijt Meubel Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen