Opgelost door Profijt Meubel Nederland: Doorhangen van legplanken dressoir

Thobias

Doordat de planken te lang zijn en niet ondersteund worden gaan ze bij een geringe belasting doorhangen van ons dressoir type Roden.
Deze klacht al bij profijt aangekaart welke Door de fabrikant professioneel wordt afgedaan als overbelasting. Wat moet ik dan met de inhoud welke al gereduceerd is, op het dressoir plaatsen?????
Graag een constructieve oplossing ipv afwimpelen.
Aangeschaft bij home center profijtmeubel

4 planken om de legplanken te ondersteunen en 2 blokken voor op de grond voor ondersteuning van het geheel.

Update:
    Home Center neemt de klacht WEL serieus en heeft een oplossing geboden.
    Dikke duim omhoog voor Home Center , dikke duim omlaag voor Profijt die zich er wel heel gemakkelijk van af probeert te maken.
    Update:
    Home Center neemt de klacht WEL serieus en heeft een oplossing geboden.
    Profijt Meubel Nederland
    Beste heer Sloot,
    Hartelijk dank voor uw bericht, wij hebben uw bericht doorgegeven aan Profijt Meubel Wolvega en hebben begrepen dat zij inmiddels inderdaad contact hebben gehad over een oplossing. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
    Tim - Profijt Meubel Nederland
    Thobias
    Vooralsnog lijkt de oplossing die Door HOMECENTER geboden is goed te zijn.
    Profijt doet nu alsof alles juist wordt afgehandeld..beetje jammer en pronken met andermans veren.
    We wachten de afhandeling af

Thobias

Ook een klacht indienen over Profijt Meubel Nederland?