Opgelost door Profijt Meubel Nederland: Lange levering (6 weken extra wachten)

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 255185
Gebruiker
Yuliyaboch
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb bankstellen op 30 November 2016 besteld en de medewerker zei dat ik mijn bestelling eind januari zal krijgen. Nu is het 28 februari en ik heb nog geen bestelling binnen. Nu kreeg ik contact met een van de medewerkers van Profijtmeubel die zei dat mijn bestelling allen maar op 15 maart kan bezorgd worden want andere data zijn bezet. Hoe kan dat? Eerst moest ik wachten op het moment dat the bankstellen klaar zijn (4 weken langer dan beloofd is) en nou nog 2 weken voordat ze bezorgd worden. Dus ik watch op mijn bestelling 6 !!! weken langer dan ik geloofd ben. Ik vind zo'n service helemaal verschrikkelijk.

De oplossing

Ik zou graag willen mijn bestelling deze week binnen. Niet over nog 2 weken!!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Yuliyaboch
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Profijt Meubel Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen