Opgelost door Profijt Meubel Nederland: Niet tevreden over bankstel

Edwinr

Ik heb een bank gekocht bij profijtmeubel.
Deze is binnen 1 jaar al helemaal door gezakt.
Nu komt er een medewerker van het servicecenter deze verteld mij dat ik verkeerd op mijn bank zit.
Vervolgens komt er een andere service medewerker die verteld dat de fabriek deze bank zo ontworpen heeft.
Toch neemt deze meneer de moeite om de bank op te vullen en verteld erbij dat dat eigenlijk ook maar een oplossing is voor korte duur.
Ik vind dat profijt meubel nu eens met een goede oplossing moet komen want de staat van de bank word alleen maar erger.
Dit is geen deugdelijk product.

Mvg
Edwin Rinkens

Andere bank of een goede oplossing want dit kan zo niet

Beste Edwin,
    Bij welke vestiging heeft u de bank gekocht?Vriendelijke groet,
    Bij profijt meubel hoorn
    Edwinr
    Ik moet er trouwens wel bij vermelden dat ik nu onder tussen Sl 3. Jaar verder ben
    Profijt Meubel Nederland
    Beste Edwin, we hebben uw bericht doorgegeven aan de winkel en hen gevraagd contact met u op te nemen.
    Vriendelijke groet, Profijt Meubel Nederland
    Edwinr
    Tot op heden heb ik nog steeds niks mogen horen van profijtmeubel hoorn. Deze zijn op 29-10-2014 al op de hoogte gebracht van de klacht en hebben geen actie ondernomen.
    Profijt Meubel Nederland
    Beste Edwin,We hebben Profijt Meubel Hoorn opnieuw met klem verzocht om contact met je op te nemen.
    Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Nederland
    Profijt Meubel Nederland
    Reactie van vestiging: Klacht reeds twee keer afgewezen, onze directeur zal de klant bezoeken.
    Edwinr
    Oplossing is goed en ben tevreden

Edwinr

Ook een klacht indienen over Profijt Meubel Nederland?