Opgelost door Profijt Meubel Nederland: Niet tevreden over bankstel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 81746
Gebruiker
Edwinr
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Ik heb een bank gekocht bij profijtmeubel.
Deze is binnen 1 jaar al helemaal door gezakt.
Nu komt er een medewerker van het servicecenter deze verteld mij dat ik verkeerd op mijn bank zit.
Vervolgens komt er een andere service medewerker die verteld dat de fabriek deze bank zo ontworpen heeft.
Toch neemt deze meneer de moeite om de bank op te vullen en verteld erbij dat dat eigenlijk ook maar een oplossing is voor korte duur.
Ik vind dat profijt meubel nu eens met een goede oplossing moet komen want de staat van de bank word alleen maar erger.
Dit is geen deugdelijk product.

Mvg
Edwin Rinkens

De oplossing

Andere bank of een goede oplossing want dit kan zo niet

8 reacties

  1. Auteur
    Profijt Meubel Nederland
    Datum
    Beste Edwin,
    Bij welke vestiging heeft u de bank gekocht?Vriendelijke groet,
  2. Auteur
    Edwinr
    Datum
    Bij profijt meubel hoorn
  3. Auteur
    Edwinr
    Datum
    Ik moet er trouwens wel bij vermelden dat ik nu onder tussen Sl 3. Jaar verder ben
  4. Auteur
    Profijt Meubel Nederland
    Datum
    Beste Edwin, we hebben uw bericht doorgegeven aan de winkel en hen gevraagd contact met u op te nemen.
    Vriendelijke groet, Profijt Meubel Nederland
  5. Auteur
    Edwinr
    Datum
    Tot op heden heb ik nog steeds niks mogen horen van profijtmeubel hoorn. Deze zijn op 29-10-2014 al op de hoogte gebracht van de klacht en hebben geen actie ondernomen.
  6. Auteur
    Profijt Meubel Nederland
    Datum
    Beste Edwin,We hebben Profijt Meubel Hoorn opnieuw met klem verzocht om contact met je op te nemen.
    Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Nederland
  7. Auteur
    Profijt Meubel Nederland
    Datum
    Reactie van vestiging: Klacht reeds twee keer afgewezen, onze directeur zal de klant bezoeken.
  8. Auteur
    Edwinr
    Datum
    Oplossing is goed en ben tevreden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Edwinr
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Profijt Meubel Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen