Klacht Profijt Meubel Nederland: nieuwe bank gekocht en beschadigd bij aflevering

Klachtnummer
# 52253
Gebruiker
Mourad Abgar
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bank zaterdag opgehaald bij Profijt meubel Amsterdam.. Zag al dat de verpakking niet intact was en maakte ook een opmerking bij de magazijnmeester. Deze kan dit ook bevestigen..
Ik heb vermeld dat ik hem zo meeneem om hem nu al helemaal uit de verpakking te halen zou voor meer stof zorgen en eventuele andere dingen. Aangekomen thuis direct de bank gecontroleerd en zag dat de bank schade heeft.. Bank is gebeurd aan de armleuning, de kussen stof op de bank zijn op 3 plekken gescheurd. En de bank zat echt helemaal onder de stof. En de pootjes zijn beschadigd.. Direct binnen een uur gebeld met de magazijnmeester omdat ik dit had afgesproken met hem indien er iets met de bank is, hij mij verteld dat ik dit met service op moet nemen en dat hij kan verklaren dat de verpakking niet intact is.. Daarna ook Gea hofman gesproken en haar hetzelfde verhaal verteld.. Nu zegt Profijt Meubel mij vandaag dat ik de kosten voor herstel moet gaan betalen. Dit kan toch niet

De oplossing

Product nieuw leveren of herstellen en de kosten voor de winkelier

2 reacties

  1. Auteur
    Profijt Meubel Nederland
    Datum
    Beste klant,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen.Vriendelijke groet
    Profijt Meubel
  2. Auteur
    Mourad Abgar
    Datum
    Nou, ik heb niets ontvangen of te horengekregen van Profijt Meubel. Dus ze kunnen wel mooi hier schrijven dat ze het hebben opgepakt, maard at is niet het geval. Ik heb mijn rechtsbijstand erop gezet, want het is natuurlijk te erg voor woordenals je eenb ank koopt van 1500 euro dat deze kapot is en dat ze nu zeggen dat ik de helft van de kosten van de reparatie moet betalen. Wat een klote bedrijf en al helemaal niet klantvriendelijk.

Ook een klacht indienen over Profijt Meubel Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen