Klacht Profijt Meubel Nederland: Slecht bankstel met een slechte zit. Je kunt er niet een hele avond op zitten!!

Klachtnummer
# 549737
Gebruiker
Seg1953
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bij Profijt een hoekbank feta gekocht op 29-12-2019. En de hoekbank is in maart 2020 geleverd. Al snel ontdekte we dat de bank keihard van zitting was, terwijl in de winkel de zit heel anders was. En bij de verkoop niet over de binnenkant is gepraat. Zo zijn ze al langs geweest om vulling eruit te halen door een medewerker. Maar het is vreselijk. We kunnen niet fatsoenlijk zitten zo hard nog. En de diepte van de zit is ook veel te kort. Heb dit nog nooit mee gemaakt dat een bank zo slecht zit. Zo hebben we bij jullie eethoekstoelen en gewone losse stoelen gekocht in het verleden. Nooit hebben we dit mee gemaakt. Onze vraag is kunnen jullie ons niet tegemoet komen met een ander bankstel met een goede zit. Dit kan toch niet zijn dat je naar 2 jaar je bank moet verkopen vanwege een slechte zit.

Gewenste oplossing

Graag een compensatie.

1 reactie

  1. Auteur
    Profijt Meubel Nederland
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Profijt Meubel Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen