Opgelost door Profijt Meubel Nederland: Slechte servic/levering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 365622
Gebruiker
Ontevreden klant
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Een tafel besteld en na 3 maanden bleek het de verkeerde te zijn. Ze zouden er een spoed bestelling worden. Binnen 3 weken zou het geleverd worden. Nou mooi niet! Het heeft 7 weken geduurd! Terwijl ook nog op hun site stond dat normaal de levering van de tafel 2 weken zou zijn. En direct na de verkeerde bestelling was de tafel ook nog 50 euro goedkopen. Wij gebeld maar daar konden ze niets mee doen. Een beetje bedrijf had dit verschil wel terugbetaald of tenminste een excuus gemaakt voor de lange levertijd. Het is dat wij steeds contact met hun opzochten anders hadden we de tafel nog niet gehad! Echt slechte service!

De oplossing

Eigenlijk vind ik dat ik op zijn minst die 50 euro terug moet hebben. Als een product tijdens je bestelling goedkoper wordt vind ik dat je dan het verschil terug mag verwachten en zeker nu de bestelling ook nog zo lang heeft geduurd.

3 reacties

  1. Auteur
    Profijt Meubel Nederland
    Datum
    Beste heer, mevrouw Reinders,

    Uit uw bericht kunnen wij helaas niet opmaken om welke vestiging het gaat. Kunt u dit aangeven, dan kunnen wij uw bericht doorgeven aan de bedrijfsleiding van de betreffende vestiging en hen vragen om u een reactie te geven.

    Met vriendelijke groet,

    Profijt Meubel Nederland
  2. Auteur
    Ontevreden klant
    Datum
    Het gast om de vestiging in groningen.
  3. Auteur
    Profijt Meubel Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer, mevrouw Reinders,

    Hartelijk dank voor uw reactie. Wij geven uw bericht door aan de bedrijfsleiding van Profijt Meubel Groningen en zullen hen vragen om u een reactie te geven.

    Met vriendelijke groet,

    Profijt Meubel Nederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ontevreden klant
Datum
Uiteindelijke oplossing
We krijgen de 50 euro verschil terug in de vorm van een te goed bon en ze hebben excuses gemaakt de late levering en de slechte communicatie
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Profijt Meubel Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen