Opgelost door Profijt Meubel Nederland: tafelblad van mangohout erg hobbelig

content Opgelost
J.T. Verhoef

aankoop tafel van mangohout is in de winkel een stuk vlakker als de tafelblad die ik ontvangen heb, ik heb een klacht ingediend maar is niet ontvankelijk verklaard . ik wilde het tafelblad geruild hebben voor een blad die net zoals in de winkel een stuk vlakker is.
wat zijn mijn rechten, aangezien het een artikel is die ik niet heb kunnen beoordelen bij de aankoop?

dat het tafelblad omgeruild wordt voor een vlakker tafelblad, als ik er een glas water opzet net bij die oneffenheden lijkt het om te vallen.

Profijt Meubel Nederland
    Beste J.T. Verhoef,

Hartelijk dank voor uw bericht. Deze houten tafels worden gemaakt van echt hout, waardoor elke tafel uniek is van vorm en kleur. Indien u het niet eens bent met het oordeel over uw klacht, kunt u de kwestie voorleggen aan de afhankelijke organisatie CBW. Meer informatie hierover vindt u op https://www.profijtmeubel.nl/cbw-voorwaarden.

Profijt Meubel Nederland

J.T. Verhoef
tafelblad is omgeruild en deze is een stuk vlakker , maar bij de verkoop hadden ze moeten zeggen dat het blad erg oneffen kan zijn, dat hebben ze niet gedaan bij de aankoop. maar ik ben nu tevreden met de oplossing van de omruiling

Ook een klacht indienen over Profijt Meubel Nederland?