Klacht Profijt Meubel Nederland: Vervangen van 1 draaifauteuil die gebreken vertoont

Regen#dag

We zijn nu vanaf 13 september bezig om een stoel die allerlei gebreken vertoont om te laten ruilen.
Jullie monteur die 20-10 geweest is vond namelijk dat de stoel er niet uit zag.
Gespleten hoofdsteun, ongelijke armleggers en een stof/weeffout in de leuning...... Hij vertelde dat ik dit niet moest accepteren en schreef in zijn rapport, vervangen!!!! Hij zou er ook niet mee blijven zitten.
Geen reactiemeer natuurlijk. na mijn telefoontje een mail dat FRC een bezoek kwam brengen om wederom de stoel te beoordelen???? , maar daar horen we ook niets van, na mijn telefoontje van vorige week nu een mail dat ik de stoel terug moet laten halen en dan minimaal 5 weken zonder moet zitten.
Dit heb ik al eens bij jullie meegemaakt, toen waren we de stoel maanden kwijt, dus hier wil ik niet weer intrappen.
Ik eis gewoon een andere stoel en anders ben ik genoodzaakt om de koop van deze stoel te ontbinden.
Deze gang van zaken maakt me zeer boos, heb altijd goede spullen gekocht bij jullie en in de winkel altijd prettig geholpen, alleen na betaling is de service in dergelijke zaken belabberd..
Het zou sieren als je telefonisch contact met mij opneemt om dit uit de wereld te helpen, maar ook daar reageert Capelle niet op. Reeds diverse keren gebeld maar geen reactie via mail of telefoon. Zeer klant onvriendelijk, ik zit ook niet op allerlei juridische zaken te wachten.

Dat de stoel omgeruild wordt voor een goede

Profijt Meubel Nederland is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Profijt Meubel Nederland?