Klacht Profile Brünnig Klazienaveen: Er moet een nieuwe fietsaccu komen van Sparta !

sad Niet opgelost
T Koers

De gekochte Sparta F8 ( 2.136 euro / 2016 ) met de grootste accu ( 522 w ) , doet niet de aantal km zoals het boekje staat op stand 4 van 5 moet 58 tot 86 km gehaald worden, per acculading . Maar de fiets haalt gemeten door een 4 daagse testrit nog geen 50 km bij warm weer 25-30 graden in het voorjaar bij koud weer net 40 km ! Omdat wij twee dezelfde fietsen hebben kunnen ( die het wel haalt ) wij goed vergelijk maken dat de accu niet goed is !
De fiets heeft drie weken bij der verkoper gestaan voor een onderzoek op stroomverlies maar niets gevonden . De accu is naar Sparta gestuurd om hem door te meten het antwoord was de accu is goed , ofschoon er een groot verschil in zit met de andere accu !
Wij hebben deze fiets gekocht omdat er vele km gemaakt kan worden zoals in het boekje staat ,en vinden dat Sparta of de verkoper een goede andere ( nieuwe ) accu moet leveren de onze verwachtingen voldoet !!
Theo Koers
Zuidersloot 31
7765 AG Weiteveen
E-mail : t.koers@hetnet.nl

T Koers

Sparta ( ACCELL ) blijft na weken op hun standpunt dat de accu goed is ofschoon mijn test heeft bewezen dat het niet zo is , en de Fietshandelaar Brüning uit Klazienaveen sluit zich daar bij aan en verwijst naar Accell !
    Want kun je als consument daar tegen doen ? , gewoon geen fiets meer kopen de volgende keer van dit merk en zaak !
    T.K.

Profile Brünnig Klazienaveen
    Dhr. Koers en ik hebben contact gehad en wachten reactie van de bond af.
    T Koers

Wij hebben afgesproken dat we wachten tot het weer kouder wordt , dan ga ik de accu weer testen hoeveel km er gemaakt kan worden op een dag ! Daarom blijft mijn klacht bestaan , want het bewijs dat de 58 km (minimaal ) wel gehaald kan worden laat de andere accu zien van mijn fiets !
    Sparta ( ACCELL ) moet zich schamen om de Fietshandelaar en mij als klant , die al drie E-bike,s bij hem gekocht hebben , zo in de steek te laten !!!
    T.K.

T Koers
Als het kouder weer wordt ga ik de accu ( met afstand fietsen ) nogmaals testen een paar dagen , want de accu is temperatuur gevoelig . Dat heb ik met Brüning ( De Fietsspecialist Klazienaveen ) afgesproken !! Ik had van Klachtenkompas meer verwacht , dat ze contact opnamen met Brüning en Sparta ! Met vriendelijke groet, Theo Koers.

Ook een klacht indienen over Profile Brünnig Klazienaveen?