Klacht Profile Nederland: Schandalige behandeling klant en auto door Profile Car & Tyreservice Merks Heemstede

J.E. Fledderus

Betreft: klacht Profile Car & Tyreservice Merks Heemstede
Diep geschokt door wat mij is overkomen, wil ik u informeren over het volgende: 27-6-2017 haalde ik bij Profile Heemstede mijn auto op die daar was voor het vervangen van een achterband. Mw. Isabel Merks (M) keek mij met boze ogen aan.Desondanks groette ik, zei ik dat ik wilde betalen en mijn auto wilde meenemen. M groette niet terug en begon mij, als een boze schooljuf, de les te lezen over autolampjes. Haar toon was uitermate klantonvriendelijk en werd al snel agressief. M zei dat ik onterecht kritisch was over het jaarlijks vervangen van de autolampjes achter, ik geen enkel recht van spreken had, ik haar geen vraag had mogen stellen over wat er op de FBTO site over de dienstverlening van Profile staat, niet met haar collega had mogen spreken maar naar haar had moeten vragen, kortom mijn gedrag was in alle opzichten fout. Zeer onaangenaam verrast, heb ik haar rustig en beleefd van repliek gediend. Ik kwam daar voor een achterband en bedankte voor de snelle service. Opnieuw mijn twijfel uitgesproken over de frequentie van het vervangen van de achterlichten. Gemeld dat ik toch de rekening (incl. het ten onrechte vervangen autolampje) wilde betalen en vertrekken. Ik had hier geen zin in. Vervolgens brieste M dat ze daar zat om wat te verdienen, pakte ze mijn autosleutel, liep richting garage en brulde vanuit de receptieruimte naar een monteur dat hij in het achterlicht van mijn auto een defect autolampje moest plaatsen! Ik stond perplex en herhaalde nogmaals dat ik alles wilde betalen. M. was niet meer voor rede vatbaar. Overweldigd door zoveel agressiviteit, heb ik afgerekend. Ik ben beleefd gebleven, heb gezegd dat ik zeer onaangenaam ben getroffen door haar gedrag en teleurgesteld ben in haar en haar bedrijf. Verdwaasd naar buiten gelopen waar ik op mijn auto wachtte. Daar vroeg een medewerker van Profile mij of het wel goed ging. Hem kort uitgelegd wat ik net had meegemaakt. Hij stelde voor om dit uit te praten met M. Dat was voor mij geen optie meer. Hij wenste mij sterkte. Ook de monteur die mijn autosleutel overhandigde, begreep niet wat er aan de hand was. Thuis kwamen de tranen. Ik voelde mij diep beledigd, onheus bejegend, vernederd en machteloos. Ik kan maar één reden bedenken waarom M zo woest was: ze laat inderdaad onnodige reparaties verrichten en voelde ze zich door mij betrapt. Mij zien ze daar nooit meer!

Op zijn minst oprechte excuses voor de schandalige wijze waarop ik als klant door Profile Heemstede ben behandeld.
Daarnaast volledige onkostenvergoeding voor het laten repareren van een door Profile Heemstede veroorzaakt defect.

Ook een klacht indienen over Profile Nederland?