Opgelost door Profile Nederland: Slecht afspraakbeleid Profile Velserbroek

P. Bosman

Op 2 januari online een afspraak voor APK gemaakt bij Profile Velserbroek.
Afspraak staat voor 17 januari 8.00 uur.
16 januari nog een sms-bericht ter herinnering ontvangen. Bij aflevering blijkt de keurmeester ziek te zijn en kan er helemaal niet gekeurd worden. Dit schijnt al langere tijd zo te zijn. Dus geen geval van plotselinge ziekte of overmacht. Excuus : het hoofdkantoor had mij moeten berichten. Daar sta je dan: expres een vroeg tijdstip gekozen in de verwachting de auto weer snel mee te kunnen nemen. Je dagindeling is er op aangepast en nu moet je weer ergens anders een dag proberen te vinden in je agenda, terwijl ook de APK-datum in zicht komt. Dit is al de tweede zeer slechte ervaring met Profile Velserbroek. Vorig jaar een veel te hoge rekening die pas na bijna een jaar gecorrigeerd werd.

Dit is meer een waarschuwing voor anderen. Zelf verwacht ik helemaal niets meer.

P. Bosman
Bedrijf heeft aangeboden de auto op te halen en een leenauto ter beschikking te stellen. Ben hier niet op ingegaan daar er reeds een afspraak met een andere garage is gemaakt.

Ook een klacht indienen over Profile Nederland?