Klacht Profile Sonneveld: Betaald maar niet geleverd

Klachtnummer
# 24249
Gebruiker
Ine
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb in juli 2012 €111.50 over gemaakt op rek 59.15.11.444 abn/amro tnv
Sonneveld Rijwielen Doesburg voor een acculader voor mijn elektrische step "tante Paula".
Ik heb hierna tot 2 maal toe een mailbericht gestuurd met het verzoek de acculader op te sturen. Tot op heden geen acculader en ook mijn geld niet terug.

De oplossing

Ik wil graag in het bezit komen van die acculader want anders heb ik een elektrische step die waardeloos is geworden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Profile Sonneveld hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Profile Sonneveld?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen