Profileder.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.
Klacht Profileder.nl: Reageren niet op een retourzending en niet op een nieuwe bestelling. Wel betaling ontvangen.
Details
Klacht
Niet geleverd product en reageert ook niet op een retourzending.Op zondag 29 juli 2018 een bestelling gedaan. Betreft Satin Gloss (200) ml kleur 013 Red Brown.
Tot op heden nog geen enkele reactie gehad op mijn emails, via het contactformulier via mijn account daar. Ik heb op zondag 29 juli gelijk het bedrag betaald € 16,43. Bij mijn bestelling staat nog steeds wacht op betaling.
In eerste instantie had ik een verkeerd product besteld en dat geretourneerd. Ook niets meer op gehoord. Het blijkt dat men er een dubieuze handeslwijze op na houdt.
Men reageert dus nergens op.
Gewenste oplossing
Graag terugstorting van het retour gezonden product van € 16,43.Verder levering van mijn opnieuw bestelde product (zie hierboven en bij mijn account).
Mocht dit niet lukken dan ook graag het betaalde bedrag van € 16,43 retour.
Dus dat wordt dan totaal € 32,86. Banknummer is bekend..
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Reageer
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.