Klacht Proforto.nl: Slechte levering en service

aniekxx

17 juni schoenen besteld bij Proforto. Op de site wordt vermeld voor 16.00 besteld is morgen in huis, wel voor 16.00 uur besteld maar helaas had ik de volgende dag nog niets in huis. Via de chat contact gehad en te horen gekregen dat het toch na het weekend werd.
23 juni pakketje ontvangen van Proforto, helaas waren het geen schoenen maar een broek wat erin zat (deze had ik NIET niet besteld).. Via de klantenservice gebeld en ik werd teruggebeld dat ik een retour sticker zou krijgen en dat ze de schoenen opnieuw zouden verzenden..
Vandaag, 29 juni heb ik nog steeds NIETS in huis.. Weer erachteraan gebeld (14.00uur), er is mij beloofd om mij even netjes terug te bellen. Om 17.30 nog steeds geen reactie gehad.. Weer erheen bellen maar helaas is de klantenservice maar geopend van 9.00 - 17.00.
Na zo vaak te mailen en te bellen ben ik er nu wel klaar mee en zit ik nog steeds zonder schoenen die ik al wel betaald heb...

Het lijkt mij gepast om met een goede compensatie te komen en zo snel mogelijk de schoenen te ontvangen.

Proforto.nl
    Geachte mevrouw Visser,

Dank voor uw bericht.

Zoals u weet is er een fout gemaakt in ons logistiek centrum, waardoor u het verkeerd product heeft ontvangen. Het goede product is onderweg, en kan elk moment bij u worden geleverd.

U heeft van ons een gratis retourlabel ontvangen om het product weer te retourneren.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Team Proforto

Ook een klacht indienen over Proforto.nl?