Klacht Proforto.nl: Teveel betaald

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 96279
Gebruiker
Remi
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Begin december heb ik een bestelling geplaatst bij de webwinkel Proforto.nl , na een paar dagen kreeg ik een email dat het bestelde artikel niet op korte termijn leverbaar was.
Wel konden ze me een vergelijkbaar alternatief toesturen waar ik mee akkoord ben gegaan, alleen moest ik er zelf via de website achter komen dat dit alternatief wel goedkoper was , dus heb ik een email verzonden of ze het teveel betaalde bedrag wilde terug storten.

Het antwoord was dat dit binnen twee weken retour gestort zou worden, maar na tientallen e-mails verzuimen ze keer op keer.

Het gaat hier niet om de hoofdprijs, maar is meer een principe kwestie, nu is eigenlijk mijn vraag wat ik hier nog tegen kan ondernemen.

De oplossing

Graag teveel betaalde bedrag retour storten

2 reacties

  1. Auteur
    Proforto.nl
    Datum
    Geachte heer Weijmer,Het te veel betaalde bedrag is 11 februari 2015 naar u overgemaakt.Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,
    Daan - Proforto.nl
  2. Auteur
    Remi
    Datum
    Afhandeling heeft zeer lang geduurd

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Remi
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Proforto.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen