Klacht Proforto.nl: Teveel betaald
Details
De klacht
Begin december heb ik een bestelling geplaatst bij de webwinkel Proforto.nl , na een paar dagen kreeg ik een email dat het bestelde artikel niet op korte termijn leverbaar was.Wel konden ze me een vergelijkbaar alternatief toesturen waar ik mee akkoord ben gegaan, alleen moest ik er zelf via de website achter komen dat dit alternatief wel goedkoper was , dus heb ik een email verzonden of ze het teveel betaalde bedrag wilde terug storten.
Het antwoord was dat dit binnen twee weken retour gestort zou worden, maar na tientallen e-mails verzuimen ze keer op keer.
Het gaat hier niet om de hoofdprijs, maar is meer een principe kwestie, nu is eigenlijk mijn vraag wat ik hier nog tegen kan ondernemen.
De oplossing
Graag teveel betaalde bedrag retour stortenUiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.