Klacht Prognos: Lastig gevallen via emails

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 373202
Gebruiker
Gebruiker1535382116
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een bepaald medisch Technologie Adviseur blijft emails sturen na herhaaldelijk vragen hiermee te stoppen. Een opdringerig bedrijf dat producten verkoopt van duizenden euro's. De uitslag is afhankelijk van of je gegeten hebt of niet. Hierop worden wel diagnoses gesteld. Helaas hebben we zo'n Monster gekocht .Ik will niets met dit bedrijf te maken hebben.

De oplossing

Stoppen met emails te sturen.

1 reactie

  1. Auteur
    Prognos
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Het is een informatie mail dat we stoppen met de activiteiten van het bedrijf. Wij hebben dit naar alle klanten en contacten van het bedrijf gestuurd en de naam van een nieuwe importeur gestuurd. Dus opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1535382116
Datum
Uiteindelijke oplossing
Prognos heeft al vaker zaken beloofd die zij niet nakwam. Niet één keer maar meerdere keren. Normaal gesproken is 1 mail genoeg om te laten weten dat je stopt. Ik kreeg er drie terwijl ik meerdere keren aangegeven heb dat ik geen mails meer wil van dit soort 'bedrijven'. We zullen zien of werkelijk wordt gestopt met ondeugdelijke spullen te verkopen en klanten te blijven lastig vallen. Een dag later ontving ik wederom een mail van Prognos, dan nu van iemand anders. Dit duurt al jaren en ze gaan gewoon door.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Prognos?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen