Klacht Prognos: Lastig gevallen via emails

Gebruiker1535382116

Een bepaald medisch Technologie Adviseur blijft emails sturen na herhaaldelijk vragen hiermee te stoppen. Een opdringerig bedrijf dat producten verkoopt van duizenden euro's. De uitslag is afhankelijk van of je gegeten hebt of niet. Hierop worden wel diagnoses gesteld. Helaas hebben we zo'n Monster gekocht .Ik will niets met dit bedrijf te maken hebben.

Stoppen met emails te sturen.

Prognos
    Het is een informatie mail dat we stoppen met de activiteiten van het bedrijf. Wij hebben dit naar alle klanten en contacten van het bedrijf gestuurd en de naam van een nieuwe importeur gestuurd. Dus opgelost.

Gebruiker1535382116
Prognos heeft al vaker zaken beloofd die zij niet nakwam. Niet één keer maar meerdere keren. Normaal gesproken is 1 mail genoeg om te laten weten dat je stopt. Ik kreeg er drie terwijl ik meerdere keren aangegeven heb dat ik geen mails meer wil van dit soort 'bedrijven'. We zullen zien of werkelijk wordt gestopt met ondeugdelijke spullen te verkopen en klanten te blijven lastig vallen. Een dag later ontving ik wederom een mail van Prognos, dan nu van iemand anders. Dit duurt al jaren en ze gaan gewoon door.

Ook een klacht indienen over Prognos?