Klacht Prolongh: Roy van der Horst komt afspraken niet na

Klachtnummer
# 72150
Gebruiker
k
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mei 2014 Prolongh gevraagd offerte te maken voor renovatie van ons balkon. Offerte ontvangen van Roy van der Horst, eigenaar Prolongh. Offerte goedgekeurd en op verzoek van Roy van der Horst aanbetaling gedaan. Afspraak om balkon te repareren ingepland op 24 en 25 juli 2014. Op deze data geen Prolongh en Roy van der Horst is onbereikbaar. Via mail en telefoon meerdere malen contact gezocht en gevraagd of hij ons wil terugbellen. Tot op heden niet gedaan.

Gewenste oplossing

Wij willen de overeenkomst ontbinden en de aanbetaling terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Prolongh hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Prolongh?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen