Klacht Promediagear: Volkomen onterecht kosten berekend door DHL

hgebuis

Ik koop in de USA een vervangingsonderdeel voor mij statief : kosten $41,00
Komt bij: $ 35,16 voor verzendkosten. Op zich al niet in verhouding,; maar come on.
Nu wordt het bij mij aan huis bezorgd en dien ik de koerier, die namens DHL bezorgt, ook nog eens € 44,64 te betalen!! Voor wat ??? Genoemd worden btw en administratiekosten. Hoezo? Waarom? Voor wie?
Ook wordt de suggestie gewekt dat ik een bedrijf zou zijn. Hans Gebuis Photography is echter geen bedrijf meer. Al jaren niet meer. Opgeheven. Ik ben inmiddels 72 jaar oud! De suggestie wordt ook nergensgewekt.
Ik heb dan ook geen klacht tegen Mediagear maar tegen DHL !!
Heb het pakketje niet in ontvangst genomen.Morgen wordt pakketje opnieuw aangeboden. Als het op dezelfde manier gaar zal ik opnieuw weigeren en laten retourneren naar afzender. Ik heb het onderdeel echter wel hard nodig. Dus na retour opnieuw laten verzenden met het risico van hetzelfde gedoe ?!

Het bedrijf hoeft niets te doen. DHL moet die extra heffing laten vervallen.

Wij vinden dat Promediagear hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Promediagear?