Klacht Prominent: Bank met kleurverschil en uiterst slechte klantenservice
Details
Klacht
Mijn ouders bestelde een bank in mei 2022. Deze werd in augustus geleverd en bleek kleurverschil te hebben. Een nieuwe bank werd besteld en deze werd onlangs geleverd.... en weer is er kleurverschil. Dit werd direct opgemerkt door diegenen die de bank leverden. Het is duidelijk te zien dat de linkerkant donkerder van kleur is dan de rechterkant en dat het hoofdkussen opnieuw een tint donkerder is.Hiervoor is men gister langs geweest om foto's te nemen. Mijn vader kreeg vervolgens een telefoontje waarin hij te horen kreeg dat op basis van de foto's besloten werd dat er geen sprake van kleurverschil was. De collega van Prominent die hem te woord stond was uiterst onbeleefd tegen mijn vader van bijna 85...! Zij was zeer laconiek en had geen gevoel voor de kwestie. Dus mijn vader is gewoon een leugenaar? Daar kwam het op neer en de zaak werd volgens haar gesloten. Kon hij misschien de manager spreken a.u.b.? "Nee, die kunt u niet spreken, ik handel dit af"... Hij is hier volkomen van overspannen geraakt, wat nog verergerd is toen hij vanochtend de factuur kreeg toegestuurd alsof er niks aan de hand is.
Ik maak mij grote zorgen om de gezondheid van mijn vader. Dit is stress die waar hij buiten kan. Hij heeft genoeg aan zijn hoofd met de zorg voor mijn moeder. Bovendien heb ik de bank met eigen ogen gezien, en het kleurverschil is duidelijk. Het gaat hier zeker om een principekwestie. Mijn vader vraagt niet om de bank opnieuw om te ruilen. Daar heeft hij de energie niet meer voor. Maar hij zou toch minstens korting aangeboden moeten krijgen op een kostbaar product wat duidelijk niet 100% is.
Gewenste oplossing
Graag zou ik namens mijn vader om korting op de huidige bank vragen. Dan hoeft deze niet opnieuw te worden omgeruild waarna deze in de outlet terechtkomt (en met grote korting! verkocht wordt). Op deze manier kunnen beide partijen geholpen worden.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.