Klacht Prominent: De hoofdsteun van de bank staat scheef op de rugleuning, dat is niet verholpen.
Details
Klacht
Onze bank van ruim een half jaar oud ( prominent Alkmaar ) is na een klacht over scheefzakkend bovenste deel van rugkussen opgehaald.( het scheefzakken gebeurde mede door plaatsing van de verplaatsbare hoofdsteun) Na 6 weken kwam de bank terug en de klacht leek slechts iets te zijn verbeterd.( ook op de foto’s te zien) . De bezorgers zagen dit ook en maakten ook foto’s. Hierop hebben we telefonisch contact gehad en er werd gezegd dat de fabriek had gezegd dat de klacht verholpen was…..
Vandaag kwam een monteur van Prominent, die zei dat hij het iets kan terug duwen, maar dat het scheefzakken weer terug zou komen. Hij heeft dus niets gedaan ( behalve foto’s maken)
De klantenservice belde vandaag terug dat er niets meer aan gedaan zou worden.
Gewenste oplossing
Ik wil graag dat de bank in goede staat bij ons terug komt .( de hoofdsteun moet in beide rugleuningen kunnen worden geplaatst zonder scheef te zakken hierin]
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.