Opgelost door Prominent: Duidelijk verschil in de uitvoering van de armleuningen.

content Opgelost
E.J.J.H. Wezenberg

Het bestelde product, een sta-op fauteuil heeft niet de kwaliteit die ervan verwacht mag worden, sterker nog, hun eigen kwaliteitsmonteur heeft geconstateerd dat de armleuningen niet op gelijke wijze zijn uitgevoerd en hij het nodig vond de stoel naar de fabriek terug te sturen voor reparatie. Na 7 weken kregen we de stoel terug, maar de armleuningen vertoonden nog hetzelfde euvel.

Ontbinding van de koopovereenkomst

Prominent
    Beste meneer/mevrouw Wezenberg, Bedankt voor uw review. Aan de hand van uw ordernummer zie ik dat er momenteel een dossier open staat. Wij nemen in de komende dagen contact met u op om uw gewenste oplossing te bespreken. Met vriendelijke groet, Naomi van de Klantenservice
    E.J.J.H. Wezenberg
    Gisteren een gesprek gehad in Nunspeet op het hoofdkantoor. We worden deze week gebeld over ons voorstel de koopovereenkomst te ontbinden.

E.J.J.H. Wezenberg
Ontbinding van de koopovereenkomst zonder kosten.

Ook een klacht indienen over Prominent?