Opgelost door Prominent: Duidelijk verschil in de uitvoering van de armleuningen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 459295
Gebruiker
E.J.J.H. Wezenberg
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Het bestelde product, een sta-op fauteuil heeft niet de kwaliteit die ervan verwacht mag worden, sterker nog, hun eigen kwaliteitsmonteur heeft geconstateerd dat de armleuningen niet op gelijke wijze zijn uitgevoerd en hij het nodig vond de stoel naar de fabriek terug te sturen voor reparatie. Na 7 weken kregen we de stoel terug, maar de armleuningen vertoonden nog hetzelfde euvel.

De oplossing

Ontbinding van de koopovereenkomst

2 reacties

  1. Auteur
    Prominent
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Wezenberg, Bedankt voor uw review. Aan de hand van uw ordernummer zie ik dat er momenteel een dossier open staat. Wij nemen in de komende dagen contact met u op om uw gewenste oplossing te bespreken. Met vriendelijke groet, Naomi van de Klantenservice
  2. Auteur
    E.J.J.H. Wezenberg
    Datum
    Gisteren een gesprek gehad in Nunspeet op het hoofdkantoor. We worden deze week gebeld over ons voorstel de koopovereenkomst te ontbinden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E.J.J.H. Wezenberg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ontbinding van de koopovereenkomst zonder kosten.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Prominent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen