Opgelost door Prominent: dure reparatie

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 296853
Gebruiker
P.W.M. Staats
Datum
2 reacties

Details

De klacht

zie dossier 296046.
Wij vinden de klacht niet opgelost. Een reparatie die m.i. niet zou MOGEN plaatsvinden bij een KWALITEITSSTOEL van ruim EUR 3.000,= die net 4,5 jaar oud is.Het zou me in 1e instantie EUR 501,= kosten. Na mijn eerdere klacht ging daar EUR 150,= (zijnde de transportkosten) vanaf. Ik blijf van mening dat hier kennelijk sprake is van verkeerd materiaal en dat de reparatie ten koste van de fabrikant dient te geschieden.

De oplossing

Ben alsnog en nog steeds bereid EUR 150,= te betalen voor de reparatie.

2 reacties

  1. Auteur
    P.W.M. Staats
    Datum
    heb 19/3 gevraagd om foto van schade op te sturen. Nog geen reactie

  2. Auteur
    Prominent
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Staats,

    Ik zal mijn collega vragen u te voorzien van een foto van het defect indien mogelijk.
    Excuses dat u nog geen reactie heeft ontvangen op uw mail.

    Met vriendelijke groet,

    Anne van Prominent

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P.W.M. Staats
Datum
Uiteindelijke oplossing
Reparatie stoel voor het door mij aangeboden bedrag van eur 150,=. Prominent heeft mij meegedeeld dat de stoel inmiddels naar de fabriek is ter reparatie. Ze verwachten hem begin mei terug.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Prominent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen