Opgelost door Prominent: geen coulance om een nieuw produkt om te ruilen.
Details
Klacht
Mijn vader heeft begin dit jaar een bank gekocht ter waarde van 3800,- euro, die in juli dit jaar geleverd is. Hij zit niet goed op de bank en moet verder naar een verzorgingstehuis en kan de bank niet meenemen. Ik heb gebeld omdat ik gebruik wilde maken van de 100 dagen omruilgarantie. Ik had een sta op stoel op het oog van rond de 1000 euro. De verkoper zei dat de bank inmiddels ongeveer 1000 euro waard was. Toch zou mijn vader niets voor de bank terug krijgen en moesten we gewoon de 1000 euro betalen! Terwijl de bank 3 maanden oud is! Daar ben ik niet mee akkoord gegaan. Mijns inziens is van coulance geen sprake!Gewenste oplossing
Wel akkoord gaan met de ruil van de bank voor een sta op stoel ter waarde van 1000,- zonder bijbetaling.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.