Klacht Prominent: Klachtafhandeling door Prominent

Nassy1

In 2016 bestelde ik een twee en een halfzitsbank bij Prominent voor €3890 waarbij ik mijn lederen fauteuill inruilde voor €2000. In juni 2017 kreeg ik de verkeerde bank geleverd. Deze mocht ik gebruiken tot de juiste geleverd zou worden. Direkt de eerste dag merkte ik op dat de bank zitplooien vertoonde. Ik heb toen meteen gebeld met Prominent en foot's geappt en gevraagd of dit ook bij mijn bank het geval zou zijn. Prominent verzekerde mij telefonisch dat mijn bank strakker gestoffeerd zou worden en dat dit dus niet het geval zou zijn. Mocht het wel zo zijn dan zouden zij binnen zes maanden dit herstellen.
Ik heb toen gezegd dat ik dat niet wilde en dat ik in dat geval de koop wilde ontbinden. Prominent stelde dat dat niet kon en dat ik had getekend voor deze bank. Ze verwezen daarbij naar het contract waarin plooivorming vermeld zou zijn. Op de offerte en in het contract staat echter niets over plooivorming. Wel in een orderbevestiging waar Prominent zich nu op beroept.
Prominent heeft in eerste instantie geweigerd nog iets aan het probleem te doen, maar nadat ik de betaling van het restant bedrag dreigde op te schorten, werd ik gebeld met een voorstel en werd ik door de medewerker voor dief uitgemaakt.
Hetvoorstel van Prominent is om de zaak af te doen met €538. De bank nemen ze in en mijn fauteill hebben ze inmiddels verkocht, dus die krijg ik niet terug in dit voorstel. Wie is hier eigenlijk een dief?

De koop ontbinden met teruggave van mijn fauteuill en het totale door mij betaalde bedrag,bij voorkeur doe ik geen zaken meer met dit bedrijf.

Prominent
    Geachte mevrouw Nassy, hartelijk dank voor uw bericht. Er is al enige tijd contact met onze klantenservice over deze kwestie. Zoals afgesproken hopen wij deze week tot een overeenkomst te komen. Mijn collega neemt uiterlijk woensdag a.s. verder contact met u op. Ik hoop dat wij tot een goede oplossing kunnen komen.

Met vriendelijke groet, Anne van Klantenservice Prominent.
    Nassy1

Ik ​zal​​ niet tot ​een ​overeenstemming komen obv het aanbod dat ze gedaan hebben. Dat is pure diefstal
    Prominent
    Geachte mevrouw Nassy, ik hoop toch dat wij tot een overeenkomst kunnen komen. 'Diefstal' is absoluut niet aan de orde. Met vriendelijke groet, Anne van Klantenservice Prominent.
    Nassy1

Ik hoop het ook, maar niet met de bewuste contactpersoon.
    Prominent
    De annulering van de order is inmiddels voltooit.

Ook een klacht indienen over Prominent?