Klacht Prominent: Niet gekregen wat verwacht werd, geen informatie gekregen.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 672074
Gebruiker
VierHondjes#107
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb gespaard om een prominent jubileum set te kopen, prominent gaf vertrouwen in kwaliteit en services dacht ik.
En ook gericht op de wat ouder wordende mens.
Jubileumset gekocht twv €2148,--
De bank zit goed, mooie stof.
De relaxstoel is mooi, mooie stof.
Maar niet te bedienen door mij, vanwege de kosten, heb ik voor handmatig gekozen, electrisch zou al snel € 800,-- bij komen.
Ik ben 3 x naar de winkel geweest, samen met zoon, alvorens ik overging tot kopen.
Er werd niet verteld dat een handmatige stoel zwaar is en moeilijk te bedienen door kleinere mensen, je moet capriolen uithalen om de stoel in relaxstand te krijgen en weer terug te krijgen in normale stand, dat kost veel kracht in benen, rug en nek.
Dat kan toch niet de bedoeling zijn???
Tot 3x toe heb ik contact gehad met klantenservice, 2x is er een monteur geweest, deze heeft een lossere veer geplaatst en de stoel lager gemaakt, lager kan niet, omdat anders de voetensteun de grond raakt.
Het gaat nu wel wat makkelijker, maar het kost me nog steeds veel kracht.
De 2e monteur zei dat er nu verder niets meer aan te verbeteren valt. Familieleden en kennissen hebben het ook geprobeerd.
Allemaal met hetzelfde resultaat.
Alleen de langere jongere mensen kregen het voor elkaar.
Ik werd terug verwezen naar de showroom in Capelle ad IJssel, deze belde mij vandaag, 30 juni 2023.
Het komt erop neer dat ze niks voor mij kunnen doen en er ook geen tegemoetkoming o.i.d. zou plaats vinden.
Deze stoel zou ingeleverd kunnen worden en dan zou ik een nieuwe electrische stoel kunnen krijgen, met bijbetaling van € 800,--.
Dat is gewoon veel te duur voor mij.
Dat heb ik ook gezegd en ik heb gezegd dat ze niet zomaar moeten aannemen dat iedereen dat kan betalen.
Ik heb gezegd dat ik teleurgesteld ben in Prominent en dat ik geen positieve review nu kan schrijven en dat ik erover ga nadenken, of er nog stappen te zetten zijn voor mij, als klant.
Dat ik iets van een tegemoetkoming wel had verwacht.
Voor mij is deze stoel een miskoop, geen relaxstoel, alleen nu maar een dure stoel.
Ik zou er wel vanaf willen, maar dat doen ze niet.
Nu gaat ze nogmaals overleggen, ik ben benieuwd.
Zojuist werd ik teruggebeld, ik heb nergens recht op, aldus Prominent.
Zou ik de koop ongedaan willen maken, moet ik 50% van het aankoop bedrag zelf betalen .
Ik vind dat ik niet gekregen heb, waar ik naar gevraagd heb of gedacht te krijgen. Totaal geen tegemoetkoming richting klant.

Gewenste oplossing

Stoel weg
Geld voor stoel terug.
Geboden oplossing
Tegen een meerwaarde van €800,= willen ze ipv handmatige bediening , electrische bediening maken. Dat kan ik niet betalen. Stoel is nu een dure miskoop van € 1000,=. bediening stoel is te zwaar, je moet je rug en nek/hoofd gebruiken om hem gekanteld te krijgen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Prominent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen