Opgelost door Prominent: Offerte ongewenst omgezet in bestelling door Prominent

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 645997
Gebruiker
Onbeschoft Chris2022
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Na bezoek op vrijdag 25 nov 22 om een Relax stoel uit te proberen en de mogelijkheden die te nemen en na een offerte wordt in nu doorlopend lastig gevallen door het bedrijf.
Ik heb de mondelinge afspraak gemaakt om maandag 28 november 2022 telefonisch aan Chris va de Poel te laten weten of ik er op in zou gaan of niet. Maandag 28 november heb ik direct laten weten dat ik niet zou gaan bestellen omdat ik ruim €5000,- voor het stoelen te duur vond. Vervolgens werd ik doorlopend gebeld en kreeg ik mailtjes omdat de stoelen op maat gemaakte zijn de bestelling niet geannuleerd kon worden. 1.Ik heb geen bestelling gedaan en binnen de afgesproken termijn laten weten niet op de offerte in te gaan. 2. Blijkbaar het Chris vd Poel de offerte zelf doorgezet naar een bestelling waar ik niet om gevraagd heb of van op de hoogte ben gesteld. 3. Na alle keren dat er contact is geweest het ik steeds opnieuw dat aangeven dat ik volgens de afspraak binnen drie dagen mijn keuze heb doorgegeven en niet langer in dit gaan op hun mailtjes. Nu ontving ik gisteren opnieuw een mailtje dat de verwachte leverdatum in week 8 zal zijn.
Ik wil dat dit dwingende gedrag en als mailtjes stoppen.

Gewenste oplossing

Ik wil dat ze stoppen met dit ongelofelijk vervelende dreigende gedrag en accepteren dat ik geen bestelling heb gedaan en ik niet op hun offerte ben ingegaan. Ik ben lastig gevallen op een hele vervelende manier met dreigend dwingend gedrag in een periode dat mijn dochter op de IC lag. Schandalig
Geboden oplossing
Om ruim vier maanden te moeten knokken om er niet tussen genomen te worden en netjes behandeld te worden valt niet mee. Te triest voor woorden dat dit zo moest lopen en helaas kan ik niet positief terug kijken op mijn ervaring met Prominent.
Status
opgelost
Beoordeling
content

4 reacties

  1. Auteur
    Onbeschoft Chris2022
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Onbeschoft Chris2022
    Datum
    Ik wordt nu bijna dagelijks last gevallen over een afgewezen offerte en ze hebben zelfs de brutaliteit om mij te vragen om te bellen omdat ik een bestelling zou willen annuleren.
    NEE ik heb gebeld om de offerte niet aan te nemen, gemaild inmiddels met diverse mensen en dit dwingende gedrag om mij alsnog over te halen tot het gevolg.
    Ik heb GEEN bestelling gedaan en ik wil dan ook geen stoelen kopen en ook niet meer lastig gevallen worden door Prominent.
  3. Auteur
    Onbeschoft Chris2022
    Datum
    Vandaag opnieuw net als vorige week vrijdag een mailtje van de productie afdeling van Prominent dat ik binnenkort van mijn bestelling in week 8 kan gaan genieten. Wat denken jullie zelf, binnen jullie dit normaal onrechtmatig een offerte zelf omzetten in een bestelling mij doorlopend lastig vallen en mensen intimideren.
    Dit gedrag begint nu op pesten te lijken.
    Ik heb opnieuw laten weten dat ik geen bestelling heb gedaan en dan ook geen levering zal accepteren.
    Prominent STOP HIERMEE want het zal jullie niet meer opleveren dan imagoschade en slechte publiciteit.
  4. Auteur
    Prominent
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Louise van der Feer,

    We vinden het erg vervelend om te lezen dat we niet aan uw verwachting hebben voldaan.
    Ondanks dat u heeft getekend voor uw order, een orderbevestiging heeft ontvangen en een automatische e-mail van ons heeft ontvangen waarin we u op de hoogte houden van uw bestelling, hebben wij uw order geannuleerd. Wij brengen hiervoor geen extra kosten in rekening.

    Met vriendelijke groet,
    Myrthe | Prominent

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Prominent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen