Klacht Prominent: Onnodig onderhoudskosten in rekening gebracht voor dure lederen banken

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 328125
Gebruiker
M.L. Groen
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Dat er voor dure banken onderhoudskosten middels full service toch in rekening zijn gebracht ad 149 per stuk terwijl het niet duidelijk in de bedrag kolom vermeld staat maar wel berekend in de totaal som.
Geen uitleg erover gegeven alleen geschreven 5 jaar 100% ontzorgd Dat is alles.

Op de tweede rekening kwam deze bedragen duidekijk gesplitst naar voren,
deze rekening kwam nav nieuwe maten van de banken 1,60 ipv 2.10 was tegroot

De oplossing

UItleg schriftelijk en kosten minimaal verminderen met 50 %

4 reacties

  1. Auteur
    M.L. Groen
    Datum
    Woensdags telefonisch contact gehad met dhr M Zwarts. Telefonisch is toegezegd dat de rekening met een onderhoudsbedrag ad €149 verminderd met de korting van de nota afgetrokken zou worden.

    Tot op heden nog geen schriftelijke bevestiging ontvangen van dhr Zwarts medewerker van Prominent .

    Dus graag nog even aanhouden
  2. Auteur
    M.L. Groen
    Datum
    IK kan niet reageren omdat prominent niet meer reageert.en de beloofde herstel nota niet stuurt.
    Men denkt kennelijk daar, als iemand 35 jaar lederen banken heeft gehad ,waarin het leer nu haarscheurtjes komen, men toch dat ik niet met leren banken om kan gaan en mij op een slinkse manier €298 in rekening heeft gebracht voor het zg ontzorgen Wat een service voor deze dure lederen banken van € 4600,oo
  3. Auteur
    M.L. Groen
    Datum
    nog steeds geen bevestiging gekregen in de vorm van een verlaagde nota‘ (zg ontzorg kosten) Jullie denken zeker, dat wanneer iemand 35 jaar dezelfde lederen banken heeft gehad en nu haarscheurtjes begint te vertonen geen verstand heeft van leder en daarom ontzorgd moet worden voor € 298,00 die op een slinkse manier in rekening zijn gebracht.
  4. Auteur
    Prominent
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Groen,

    Ik betreur het dat er tot op heden nog geen contact met u is opgenomen over de lopende order en het garantieplan. Ik heb de adviseur nogmaals benaderd en gevraagd u zo snel mogelijk te berichten.


    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Prominent

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.L. Groen
Datum
Uiteindelijke oplossing
dat weet ik nog niet alleen dat er contact zal worden opgenomen. Uitkomst is ongewis omdat er niets op papier wordt gezet en je maar moet vertrouwen op hun woord. Wel is de levering nog niet uitgevoerd en die zou in week 44 plaatsvinden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Prominent?