Klacht Prominent: slecht geholpen door de klantenservice naar aanleiding van onze klacht.
Details
Klacht
Via deze weg willen wij onze onvrede uitspreken over afhandeling van onze klacht over een bank aangekocht bij Prominent. Wij hebben contact opgenomen met de klantenservice van Prominent en deze is behandeld onder nummer SA-111249 op 22 maart 2023. De klacht is onder begeleiding van foto's telefonisch besproken. De conclusie was dat het normaal was dat het stof deed plooien.Op mijn verzoek om naar de bank te komen kijken, aangezien deze pas 6 maanden oud was werd negatief gereageerd. Dit was volgens de medewerker niet nodig want de foto's waren duidelijk. Nogmaals een verzoek gedaan of niet iemand naar de bank kan komen kijken, dit ook om uit te sluiten of de stof of zitting misschien niet een fabricagefout heeft. Helaas met een negatief antwoord en voor Prominent was de klacht afgehandeld. Ik ben van mening dat men van een bank van deze prijsklasse ook wel de bijbehorende kwaliteit mag verwachten. Het lijkt mij niet de bedoeling dat de bekleding al na een half jaar gaat plooien. Het betreft enkel 1 zitgedeelte, de andere zitgedeeltes zijn in orde. Het is volgens ons dan ook heel aannemelijk dat er iets niet klopt met dit ene zitgedeelte.
De bank is besteld op 24 maart 2022 en geleverd in 22 augustus 2022.
Gewenste oplossing
graag een deskundig iemand naar de bank laten komen kijken om te beoordelen of er misschien toch een fabricage fout zit in het zitgedeelte.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.