Klacht Prominent: Slechte afwerking en onvoldoende nazorg.

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 453365
Gebruiker
Bernard
Datum
2 reacties

Details

De klacht

-Bekleding van stoel zag er uit alsog hij al maanden gebruikt was, vol rimpels en plooien.
-Stoel zit niet lekker omdat de zitting veel te horizontaal staat in de neutrale stand

De oplossing

Zorgen dat de zitting in een comfortabele stand staat en dat de overdaad aan plooien wordt aangepakt. De monteur die is geweest constateerde dit ook en dacht aan een teveel aan vullingsstof die zich op de verkeerde plek had opgehoopt. Op basis van door hem gemaakte foto's constateerde een dame van klantenservice dat er niets aan gedaan hoefde te worden. Als je voor €6000 twee stoelen koopt mag je toch verwachten dat je er lekker in zit en niet het gevoel hebt dat je langzaam uit de stoel glijdt die er uit ziet alsof hij al jaren in gebruik is!

2 reacties

  1. Auteur
    Prominent
    Datum
    Geachte meneer/mevrouw Bonga,

    Wat vervelend dat u niet tevreden bent met uw fauteuil. Ik ga proberen telefonisch contact met u hierover te zoeken. Wellicht dat wij nog iets voor u kunnen betekenen.

    Met vriendelijke groet,
    Naomi | Medewerker Klantenservice
  2. Auteur
    Bernard
    Datum
    Telefonisch contact gehad. Er wordt nu wel actie ondernomen en de stoel wordt binnenkort opgehaald. We zullen zien.
    Wordt in ieder geval vervolgd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bernard
Datum
Uiteindelijke oplossing
Stoel is opgehaald en wordt begin augustus (6e) weer teruggebracht. Tot 6 augustus dus even rustig afwachten en dan kan ik pas oordelen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Prominent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen