Klacht Prominent: Slechte afwerking en onvoldoende nazorg.

content Niet opgelost
Bernard

-Bekleding van stoel zag er uit alsog hij al maanden gebruikt was, vol rimpels en plooien.
-Stoel zit niet lekker omdat de zitting veel te horizontaal staat in de neutrale stand

Zorgen dat de zitting in een comfortabele stand staat en dat de overdaad aan plooien wordt aangepakt. De monteur die is geweest constateerde dit ook en dacht aan een teveel aan vullingsstof die zich op de verkeerde plek had opgehoopt. Op basis van door hem gemaakte foto's constateerde een dame van klantenservice dat er niets aan gedaan hoefde te worden. Als je voor €6000 twee stoelen koopt mag je toch verwachten dat je er lekker in zit en niet het gevoel hebt dat je langzaam uit de stoel glijdt die er uit ziet alsof hij al jaren in gebruik is!

Prominent
    Geachte meneer/mevrouw Bonga,

Wat vervelend dat u niet tevreden bent met uw fauteuil. Ik ga proberen telefonisch contact met u hierover te zoeken. Wellicht dat wij nog iets voor u kunnen betekenen.

Naomi | Medewerker Klantenservice
    Bernard
    Telefonisch contact gehad. Er wordt nu wel actie ondernomen en de stoel wordt binnenkort opgehaald. We zullen zien.
    Wordt in ieder geval vervolgd.

Bernard
Stoel is opgehaald en wordt begin augustus (6e) weer teruggebracht. Tot 6 augustus dus even rustig afwachten en dan kan ik pas oordelen.

Ook een klacht indienen over Prominent?