Klacht Prominent: slechte afwerking

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 356531
Gebruiker
Jacqueline
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dinsdag 19 maart 2019 heeft Prominent bij een relaxstoel Dot bezorgd.
De achterkant van de stoel is echter lelijk afgewerkt; de stof sluit niet aan. Hierdoor is een witte streep zichtbaar.
Ik heb via e-mail en telefonisch contact gezocht met Prominent klantenservice.
De medewerkers beweren dat zij niets aan de afwerking kunnen doen. Ze melden dat ik nog bof, omdat het erger had kunnen zijn!!
De stoel kost 2000,00 euro en staat midden in mijn kamer.





De oplossing

De stoel vervangen of mijn geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Prominent
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Tanis,

    Vervelend om een berichtje te zien staan hier op dit forum.
    Ik zie dat u met meerdere collega's contact heeft gehad over de ritssluiting in de rugleuning die zichtbaar is. Helaas moet de hoes van de fauteuil geopend en gesloten kunnen worden (denk bijvoorbeeld aan een reparatie aan de rugleuning). Prominent maakt iedere fauteuil met een verticale ritssluiting op de rug van de stoel. Dit kan niet op een andere manier geproduceerd worden.
    Bij de meeste klanten is de gehele ritssluiting dan ook zichtbaar.

    Op de plekken waar de hoes iets onder spanning staat ziet u de ritssluiting iets beter.

    De enige mogelijkheid is om de ritssluiting dicht te stikken, echter kunnen wij dan in de toekomst geen reparaties meer uitvoeren indien nodig aan de rugleuning. Dit lijkt ons niet wenselijk.



    Met vriendelijke groet,

    Anne van Prominent klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jacqueline
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Prominent?