Klacht Prominent: Sterke plooien van een net nieuw leren bankstel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 388915
Gebruiker
M.T. Logtenberg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het leer van ons nieuwe bankstel begon al na een dag sterk te plooien. Hierover geklaagd, maar slechts antwoorden gekregen als: het is een natuurproduct, lichaamswarmte en mogelijk een dunne plek van het leer. We kunnen daar niets aan doen.

De oplossing

Klacht serieus nemen en bespreken wat eventueel gedaan kan worden bijvoorbeeld zitting opvullen.

1 reactie

  1. Auteur
    Prominent
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Logtenberg,

    Heel jammer dat u teleurgesteld bent in het gaan plooien van uw bankstel.
    De plooien die wij zien op bijgevoegde foto zijn inderdaad productgebonden plooien. De vulling betreft een comfortschuim met nozagvering (horizontaal) onder de zitting, dit is anders dan bijvoorbeeld andere meubelfabrikanten waarbij springveren zijn verwerkt in het schuim (verticaal). Dit in combinatie met de natuurlijke rek van het leder maakt dat de bekleding zich gaat tekenen. Dit geldt voor alle meubels die wij leveren en kunnen wij niet voorkomen. Binnen de eerste 8 weken na levering moeten de meubels inzitten en ontstaan plooien.



    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Prominent

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.T. Logtenberg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing geboden. In de winkel hadden wij gevraagd of het ging plooien. Dat was op de duur wel mogelijk zei men, alleen vinden wij dat heel erg snel na net een dag. Wij vergeleken het met het showmodel, daar was geen enkele plooi op te zien ook na enkele weken niet. Wij hadden eerlijk voorgelicht moeten worden. Wij voelen ons misleid en bekocht en willen nog zeker weten of er iets aan gedaan kan worden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Prominent?